måndag 14 februari 2011

kärlekens dag


idag är det kärlekens dag, varför man nu måste ha en viss dag för det, men men som sagt har 2 fina röd och vit prickiga paket liggandes här hemma som väntar på att få öppnas..
hoppas bara mina killar blir nöjda med vad som är i paketen.

dessutom så är det jontes "dag"

14/2: 2 år och 2 månader


ja nu börjar jag bli riktigt less på sjukdom..
v.3 låg jag däckad hela veckan
v.6 va jonte hemma tis-fre med feber och snoreri
v.7 börjar med att ungen vaknar med över 38 i feber och det va bara så fint att stanna hemma IGEN!!!!!

detta år har verkligen börjat i sjukdomens tecken...
hoppas vi är färdiga med sjukdom för resten av året nu......

idag har jag gjort lite nyta här hemma, silikonat vid fönster, hoppas vi kan få det lite varmare än 18-20 grader inne när det är svinkallt ute, målat den grå väggen i hallen vit... då vår lilla ligist hittar på rackartyg som att måla med kritor på väggar konstaterade jag att vitmålade väggar löser det mesta..... bara att måla över.

imorn drar jag med mig sjuklingen till campus valla för att hämta den där j-----la kartläggningen.. återstår att se vad jag gjorde för fel.. gissa om jag ska ta med mig punkterna för G och lusläsa dem och arbetet.. kanske kanske får man våga sig på en överklagan....

2 kommentarer:

  1. Det är FAN inte lätt ! Många gånger man bara viljat gett upp och skita iallt , många dagar av dessa man varit väldigt depprimerad . Men som jag skrev, DU är UNDERBAR och ÄLDKAD Virre ! Jag förstår att du har annat å tänka på, hoppas kartläggningen blir bra och godkänd nu . Och du är precis lika duktig som jag, vi sitter trots allt i samma båt :) Men vi ses väl den 6 mars ? Hoppas de ! Kramar

    SvaraRadera