måndag 2 maj 2011

jag blir inte klok på det här!!!



jag vet inte vad jag ska göra, känner mig helt maktlös.

jag pratar om jontes eviga sjukdommar hitan och ditan.... i fredags när vi hämta honom från dagis hade han 39,3 i feber sen va han feberfri lördag och söndag, imorse när jag skulle väcka honom för dagis så va han varm igen och febern visade över 38.

ett par timmar senare när vi vakna till igen så va febern borta och han va lite mer pigg och hålligång...

men nu är han loj och slapp igen, gråter lite hitan och ditan men säger att han inte har ont någon stans. tycker att pannan börjar bli lite varm igen.

SÅ jag ringde vc, skulle ha ringt bvc imorn för att få en tid, men har blivit rådd att ringa vc av många så nu gjorde jag det..

vet inte riktigt om jag tycker att det va smart såhär i efterhand för nu fick vi en tid på ONSDAG kl 14.15...


hoppas verkligen de kör en riktig genomkoll på honom med värden och allt vad man nu kan kolla för det här orkar vi inte med längre.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar