söndag 10 juli 2011

jag hade mina aningar!!!

ja jag hade ju mina aningar om att jag skulle bli "tagen" denna helg och mkt riktigt.... mimmi och jag skulle ut och gå i vrinnevi på morgonen.. då hoppar 5 tomtar ut ur skogen men en alldeles fabulös hatt.. hatten var självklart till mig. sen blev det som sagt ingen promenad utan en bräzzer under en handuk mot okänt mål. vi åkte i ca 45 min. och när vi var framme så var vi i rejmyre vid glasbruket. jag fick som visas på bilden blåsa en vas, sen skulle, jag säger SKULLE, jag knipsa till en häst!! det blev en blöbb!! eller en ensam liten tupp(karlsson på taket!!)
jag fick oxå göra en skål?!?! det blev såååå fin. vi alla hade lite svårt med koncentrationen då (se bild) rasmus med dreads fångade allas vår uppmärksamhet aningen mkt.. 7 fnissande tjejer i åldrar 21-snart 29... patetiskt!??!!? men what the fuck!!

efter glasblåseriet blev det picknick vid en å, väldigt fint, dock pissmyror som vissa av oss blev bitna av, inte jag som tur va men men. vi drack åt och snackade en massa goja.
efter det bar det av till dahl, bubbel och relax i denna fina mijlö. varmt som tusa va det och vi såsade nog ihop en aning, men satan vad skönt det va!!!

här är jag färdig för resten av kvällen med min finfina hatt.


nästa anhalt va ljunga med grillning och mera snack. gott va det och jag är mkt nöjd med vad mina vänner presterat för min skull!!





efter ljunga åkte några av oss vidare till hugo. där dansade vi, drack cider och shot.. mimmi och jag promenerade hem i sommarnatten och jag konstaterade att jag haft en riktig toppen dag. tusen tack brudar. det va alldeles lagom galet och soft. nu är det bara att vänta till nästa hippa !?!?!?! undrar just vem det blir!?!?!?


idag sov jag lääääääääänge men mår inte ett dugg pyton, blev ju inte fuller igår trotts allt jag drack men men idag är vi utbjudna till strömsfors på grillat. ska bli göttans. karln och sonen är på cykeläventyr men när de kommer hem åker vi ut till strömsfors och tar över poolen och göttar oss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar