tisdag 2 oktober 2012

PIM

Ja ty alla pedagoger i Norrköping ska gå en utbildning som heter Praktisk It och Media(nånting) och idag mellan 14-16 va jag på intro registrering. Och nu på kvällen börja jag lite smått med ena ögat samtidigt som jag kolla på Hollywoodfruarna med det andra.
Jag klarade alla test nivåer på 1:an och är imorn redo för examinationsuppgiften på 1:an... Så jäkla kul.
Lite break i mammavardagen. Kände en längtan efter jobbet när jag stötte på några av jobbisarna.
Missförstå mig rätt, jag äääälskar att va hemma med sessan och prinsen men saknar tugget och jargongen.. Får nog bli lite promenixer till jobbet och hälsa på.

Nu ska jag sova, igår kunde jag inte somna och att ligga vaken till efter 01 går icke för sig när man har småbarn..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar