torsdag 3 januari 2013

3 Januari 2013

Idag har vi myst massor, lilla fröken sitter långa stunder själv nu, hon är 5 mån och 10 dar idag och vi är så stolta över vår duktiga kicka.
Jag har köpt en ny folvlampa idag som jag är så nöjd över, finns lika danani fönsterlmpor oxå som jag ska köpa när de kommer inne lager igen. De är köpta på rusta.
Vår familj och 2 familjer till har bokat resa till Astrid Lindgrens värld. Ska bli så kul i år igen och ännu roligare i år när vi inte Hr tjocka magar att bära på 😜
Vi köpte även pizza idag, för min del blir det sista piazzan på läääääääänge för imorn så kör jag igen. Bara att bita ihop, försöka skjuta undan sug, dåligt humör och fokusera på målet.
Jag kommer inte skriva ut startvikt/mått men redogöra för minskningen kg/cm. Målet är 20-30kg i viktnedgång på obestämd tid.











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar