söndag 24 februari 2013

Helgen

Igår lördag va jag själv med barnen eftersom Mats jobbar hela helgen. Vi vakna och gick upp skapligt läka frulle sen gjorde vi oss färdiga för en sväng på stan. Vi skulle shoppa våroverall till svea(blev en jacka ist) pyjamas till jonte och nya träningskläder till mig. Jag hittade även två tröjor till mig, lite våriga färger. Har inte velat köpa kläder till mig på tusen år... Men nu hitta jag två fina på rea.

Mamma mötte upp oss utanför Friskis så jag kunde träna ❤
Kvällen va tjejkväll, lövly!!! Massa MAAAAT och skitsnack

Imorse va ja själv hemma med barn igen, jepp barn singular. Jonte tjata sig till att sova hos mormor och tetan. Lite skönt men inte blev det sovmorgon för det. Svea bestämde sig för att vakna vid7. . Lite segt eftersom jag somna typ 02.30 men men what to do. Blev en lugn dag hemma fram tills det va dax att samla 4 generationer för fotografering.

Maken har fått massage och nu ligger vi och slumrar i soffan helt slut på olika sätt efter helgen.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar