onsdag 8 maj 2013

Tar aldrig slut...

Ja nu är vi inflyttade och har bott här ett par dagar. Det är grejer ta mig fan överallt   Men ingen stans att ha dem.... Har rensat IGEN.. 

Idag blir det att bära upp på vinden när karln kommer hem. Ikväll blir vi oxå av med garderoberna i det blivande tv-rummet på övervåningen så vi kan göra iordning där. När det rummet blir klart löser sig nog resten av kaoset.

Hoppas oxå på att få ett fungerande kök snart. Saknar ju vatten och inkopplad diskmaskin. Tur att tvättstugan ligger 2 meter från köket, så nu diskas det i tvättstugan. Men det går ju det med...

Idag är jag slut!! Efter ett par underbara nätter så har natten till idag varit skit. Jonte vakna och grät så jag fick hämta honom till oss. Vet inte varför han inte gick in till oss som han gjort de andra nätterna. Sen for han omkring som en propeller mellan oss. han ska alltid ligga nere vid fotändan på kanten till att ramla ur. Det gör ju att jag vaknar hela tiden för det känns som han håller på att ramla.

Svea har oxå gråtit till och från hela natten, jag har iof inte behövt gå in till henne men jag har vaknat stup i kvarten. Karln har inte reagerat överhuvudtaget..
Såhär skulle jag kunna ligga hela dan meeeeen då får jag nog en saftig utskällning av mannen när han kommer hem.... Såå det är bara att resa sig och hugga tag i en låga och fortsätta uppackandet..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar