söndag 19 oktober 2014

Hur ska jag orka

Dotterns rum.....
Idag är jag en dålig mamma 2/3 gånger slår jag på dövörat och hoppas innerligt att sonen för en gång skull ska få nog och ge tillbax på lilla syster.
Värre jävelunge än fröken på CarlBergstensgata85 finns nog inte. Idag har hon vägrat blöja vilket iof är bra men hon har samtidigt inget intresse av att gå  på pottan/toan så..... Hon har kissat på köksmattan, bajsat på sitt golv, när vi blivit osams och hon åkt upp på sitt rum har hon rivit ut allt hon kan komma åt på sitt golv, hånskrattat mig rakt upp i ansiktet så fort jag säger åt henne, slår/sparkar sin bror och asgarvar åt honom.

Pappan är på galej i Sthlm, hoppas han har kul....

1 kommentar:

  1. Låter väldigt likt min vardag=(
    Vincent är jättelugn och snäll medans Charlie skriker,vrålar, hånflinar ( både mig,martin o vincent i ansiktet), biter... ja allt det som du skrev..
    längtar nästan till de är tonåringar=)

    SvaraRadera