onsdag 8 juli 2015

Öland del1 mobilbilder

Bilen och husvagnen fullpackad, nu drar vi till Öland ❤️
Tajkon är på plats, slår sunes sommar alla dagar i veckan, Hahaha 
Balsam för själen
Första kvällen på campingen och första restaurangbesöket
Pappan gav sig iväg på löprunda och barnen cykeltur
Filmmys i förtältet❤️
Älskar dig av hela mitt hjärta❤️❤️
De som betyder mest för mig
Tiger och spindelmannen
Härlig utsikt på min morgonlöprunda/promenad hav och vackra blommor
Restaurangbesök på Böda sand, tacobuffe fick högsta betyg
Vem ser var vattnet slutar och himlen börjar? Magisk kväll med familjen och mormor&stefan som kom på besök❤️
Det blir för varmt att sova alla i husvagnen, vi sover i bilen. Galningar❤️
Vi fick hattfnatt
Långe Erik 
Restaurangbesök på Ebbas i Borgholm ❤️

Jag är så nöjd med mitt liv❤️
Kollar om det finns några pengar kvar i pappas plånbok att sätta sprätt på innan det är dax att åka hem till Norpan igen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar