söndag 24 april 2016

Ger våra barn vad vi tycker de är värda❤️

Ja många är diskussionerna om att barn blir mer och mer bortskämda. Jag är först att erkänna att jag skämmer bort mina barn, jag gör det när jag känner att jag vill och har råd MEN det finns en baksida med det oxå. Och det resulterar i tjafs och bråk. Vad som då är viktigt är att prata om hur det är och kan vara för alla och en var. Alla har inte råd med allt, VI har inte råd med allt alltid och är man inte försiktig och aktsam med sina saker kan man inte bara köpa nytt hur som helst. Men återigen ja jag skämmer bort mina barn. Jag vill ge dem sånt jag själv inte fick/ kunde få i min barndom men det betyder långt ifrån att mina barn får allt de pekar på!!!

Men i alla fall, denna helg har våra barn blivit bortskämda på olika sätt
Ridning, dansuppvisning, bio och egentid med ett av barnen medan det andra barnet fick 100% uppmärksamhet av bästa gudfar Pjää och Anneni❤️

Mamman och pappan har oxå haft roligt med vänner 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar