onsdag 9 juni 2010

lycka och glädje

ja idag har det mesta ja typ allt gått min väg..
jag fick plats till tentan trotts att jag missat att anmäla mig. det kändes... observera!!! det känndes som det gick riktigt bra.MEN vi får vänta 10-15 arbetsdagar tills vi riktigt vet hur det egentligen gick.. men men nu njuter jag av känslan.

gick upp till jobbet och fixa lite med tidrapporter och andra papper, träffa de underbara människor jag jobbat med... det är så underbart att få höra hur duktig, omtyckt och hur mkt de värdesätter att jag är där och jobbar. efter allt skit jag fått på vfu och av andra lärare är det helt underbart att veta att jag är duktig och att de tycker att jag gör ett bra jobb.

sen blev dagen ännu bättre när skattepengarna kom in på kontot... 7200 kr rikare.. skulle vilja spendera dem på hela familjen MEN de ska gå till räkningar i sommar.. dock spenderade jag 548 kr på mig själv på 3 par nya sommar skor.... välbehövligt.. ni vet ju hur de andra luktar......

nu sitter jag i soffan och jäser... borde mycket men efter en sån utladdning tentan gav mig så kan jag inte annat än dega... tar tag i resten av mitt liv imorn...

1 kommentar:

  1. Stort grattis till en lyckad tenta! Tänk på att du alltid kan kräva ut resultatet efter tio dagar.

    SvaraRadera