lördag 16 april 2011

ullared... baby!!!

ett av köpen jag är mest nöjd med... har suktat över dessa kuddar hur länge som helst.. jag bara älskar "new port" stilen.. tror det kallas det eller "old english" jaja hur som haver.. nu har jag äntligen kuddarna nu är det bara resten kvar!!!! jonte fick äntligen nya gardiner, med fina dinosaurier på.. tyckte det va dax att byta ut nalle puh.. inget ont om honom men de va lite barnsliga kanske
jag skulle inte kalla mig en påskpyntare!!! en julpyntare ABSOLUT men inte påsk, men så va jag hos min mor förra vecka och hon hade en sån ful-söt kyckling i ägg hemma, så jag va bara tvungen att skapa lite påskkänsla i vårt hem... lite ful-fina påsktabeltter, en duk och två hönor i absolut normal färg......!!!!

jag har även hittat en klänning till den kommande rockabilly festen vi ska på i maj.. skapligt nöjd, nu är det bara resten av ateraljerna kvar, sen ska ni se att jag ser hämtad ur en 50-tals film!!!!! ;)


denna gång på ullared hittade jag nog lika mkt till alla i familjen. jag är nöjd med alla köp(tyvärr va bikinin för liten men det spelar ju ingen roll jag tror inte jag vågar visa mig i bikini ändå......) och så verkar resten av familjen nöjda med deras saker.. nu sover ungen karln är på vift som vanligt ;) och jag har funderingar på att krypa ner i sängen och glo på tv innan jag däckar...

en mkt rolig men tröttsam dag på ullared är nu till ända, plånboken är tom, men jag är glad, lycklig och suuuuuuuuuuuuper nöjd....

2 kommentarer:

  1. VIRRE !! Jag vill smygkika på klänningen , snälla snälla snälla ;)

    Fuskis som åkt till ullared ... Inte ett dugg avundsjuk inte alls :) Fanns det nått till Jonte ?
    Kram

    SvaraRadera
  2. Vet inte riktigt men, vadå Nalle Phu barnsligt, hur gammal är Jonte? Ett barn kanske? Låt inte han bli så stor så fort, låt han vara barn läääänge!
    Kram mamma

    SvaraRadera