torsdag 24 oktober 2013

Trodde vi va klara....

Jag trodde verkligen vi va klara med alla herrans sjukdagar och dålig lön.... Men tydligen inte. V42 va Svea hemma hela veckan, vi lyckades undvika vab förutom 3-4 Tim. Men jag va hemma 3 dagar samma vecka pga förkylning/feber.

Nu är det v43 jag har varit snorig men på bättringsvägen till natten mellan tis-ons då jag vaknar av feber.
 Jag jobba ons men när jag kom hem hade jag sån värk i huvud/bihålor/öron/käkar att jag nästan spydde. Jag sov 16-19, slumra genom värk till 21 då jag däckade på en starkare värktablett. Idag har jag inte alls lika ont men jag är inte värkfri har fått en vc-tid 13.45. 
Darling maken sköt på arb-tiden så han kunde lämna barnen.
Nu mer sängliggande och vila innan läkarbesök👎😩

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar