söndag 6 april 2014

Helgen som varit

Fredag, sluta tidigt. Hämta barnen och åkte till mirum och käka frozen yoghurt
Det va underbart väder så jag placera röven i en solstol och bara njööööööt
Mannen skulle till en kompis på garagehäng på fredagkvällen så jag bjöd in oss på mat till mormor&stefan
Vi är coooooola i våra skinnjackor

Det är mkt trotts, tjafs och bråk här hemma just nu. Tyvärr slutade fredagkvällen med en gråtande son och mamma....

I lördags stod jag på loppis, tyvärr va det skitdåligt med folk så det va en riktig flopp, men efter floppen va vi i wasaparken med vänner och det va riktigt lyckat❤️ Lördagen bjöd oxå på grillat till middag och familjemys till gladiatorerna.

Idag söndag har pappan jobbat igen, bara 1-2 veckor kvar med hysterin på hans jobb. Jag och barnen va i Ö Husby med vänner på vårmarknad 
Efter det åkte vi ner till dollarstore i sörping, då kom jag på att det va handbolls cup i sörping så vi svängde förbi... Som jag älskar sporthallar och handboll, suget kom tebax som en käftsmäll. Hem och käka tacos och sen åkte jag och Svea tebax för att kolla finalen, som självklart vanns av bästa laget❤️
Åh vad jag önskar att nått av våra barn kan börja med handboll allt är bara rätt med det. Sammanhållning, kamratskap, svett, tårar, glädje, klister, vad mer kan man önska❤️
Titta vilka underbara lockar som tittar fram när skruttan badar... Nu ska lockarna bara förstå att dom ska stanna kvar när håret torkat.

Jaha imorn är det ny vecka......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar