torsdag 3 september 2015

Vår duktiga flicka❤️

Idag va det dax för operation av halsmandlar samt polypen på dottern. Hon va så glad och pigg innan vi lekte i väntrummet och pratade om att doktorn skulle laga i hennes hals. Tyvärr lyckades inte narkosläkaren hitta ett bra kärl att sätta "flygplanet" i så det blev att söva henne med andningsmask och det va inget populärt. Svea blev väldigt ledsen och jag fick hålla fast henne hårt för att vi skulle lyckas med sövningen. Kändes konstigt att hålla fast sin dotter hårt i famnen medan hon grät och skrek "nej jag vill inte" och samtidigt pussa henne på huvet och viska "mamma är här och älskar dig" operationen gick bra och efter ca 1 timme låg hon åter igen i min famn och sov tungt. Jag satt med henne i famnen i ca 1,5-2 timmar innan hon vaknade till. Hon blev direkt sitt glada pratiga jag och det kändes skönt. Inte en enda gång har hon gnällt på att hon har ont. En massa glass och dricka blev det idag samt pannkakor, yoghurt och macka. Nu sover vår sessa tryggt i sin säng❤️
En knapp på magen, älskade lilla hjältinna❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar