tisdag 8 maj 2012

vecko schema

jag tänker för att tiden ska flyta på så får jag nog göra upp ett to-do-schema. något varje dag för att hålla igång och inte bli helt förslappad men samtidigt inte för mkt för att köra slut på mig och få djefulskt ont!!
såhär skulle det kunna se ut en vecka
måndag: tvätta
tisdag:    diskmaskin i och ur
onsdag: damsuga något plan
torsdag: beroende på hur trött/ont jag har efter vattengympan "fylla-på-handla"
fredag:   ta-igen-dag för det jag missat... eller pyssla med kaosrummet eller måla jontes nya säng....

jag tänker att dagarna inte behöver vara spikade men typ nått sådant. allt hänger ju lite på dagsform, väder och vind.

idag har jag handlat, och tvättar tvätt och sen blir det att mata änderna vid färgargården med kompisar. imorn ska jag till bm på besök och så göra sockerbelastningstest så då kanske jag inte gör nått. vi får se.

jaja jag var hos läkaren igår och blev sjukskriven 100% fram tills det är dax att klämma ut ungskrutten. det är med blandade känslor men bara att acceptera eftersom jag inte funkar som människa vissa dagar. nu kan jag "hålla" mig till mitt to-do-schema och ha lite krafter och ork kvar när min älskade familj kommer hem.

min familj är det bästa som finns i mitt liv, jag skulle aldrig baktala er eller svika er medvetet. hoppas ni vet hur mycket ni betyder för mig. JAG ÄLSKAR ER!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar