måndag 6 augusti 2012

Var är orken

Ja som rubriken lyder:
Var är orken??? På morgonkvisten när lillsnörpa äter är jag hyfsat pigg men somnar alltid om och då kan jag sova hur länge som helst. Min underbara man låter mig och tösabiten sova och det är jag så glad över men idag när detta hände för jag vet inte vilken gång i ordningen fick jag lite dåligt samvete. Det blev ju inte bättre heller när han berätta allt han hunnit med att göra medan vi tjejer låg och trynade...

Jag funderar på att köpa några vitaminer för att få tillbax orken och få bort tröttheten.

Men iaf idag kom mamma/momo på en fika och efter det åkte vi ner på stan och frisserade storebrorsan. Men fy f****n 320kr för en klippning på en snart fyra åring det är hemskt tycker jag allt!!! Men han va så duktig och satt nästan helt still hela tiden. Men trimmern får de inte använda trotts att frisörskan trugade med honom.
Efter klippningen gick vi till den hemliga osynliga telenorbutiken..... Butiken skulle ha flyttat till st. Persgatan 101 men gick inte att hitta. Men till sist hitta vi ett telenorbord och fixade mitt abonemang. Så om ett par dagar får jag min alldeles egen ajfån.

Nu väntar jag på herrarnas handbollsmatch mot Frankrike.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar