onsdag 1 augusti 2012

Bus, Monster och Reptiler

Ja lite måste vi ju sysselsätta lillherrn med trotts att päronen är halvknackiga.

I förrgår(måndag) packa jag in småtrollen i bilen och åkte till busfabriken för att aktivera lilleman. Han är så duktig och modig. Klarade sig på egen hand medan jag och skruttfia heja på.
Igår va en riktig slappardag, vi låg hela familjen i sängen och bara va.
Eftersom pappan mår urk här hemma blev det att ringa vc igen. När vi väl fick tag i en läkare via telefon blev vi skickade till öron-näsa-hals direkt. Där stack de hål på halsbölden. Usch jag satt utanför och pinades bara utav ljuden min älskade gav ifrån sig. Jag tycker så synd om honom och önskar bara att han får bli frisk och glad igen.

På kvällen kom bästaste gudfar pjää och tog med fisen på överraskning. Det blev kvällsmat på McDonalds och sen monster truck i hamnen. Tänk en sån tur att vi har den där pjää!!

Inatt har jag bara ammat en gång, såå skönt att sova lite mer sammanhängande och så vaknade jag kl 10 av att mobilen ringde. Helt vimmelkantig va jag men såå skönt.

Efter lite frukost packade vi in oss i bilen men lämnade pappan hemma. Vi plockade upp mormor och styrde bilen mot tropikariet.

Nu har jag just gjort mitt livs första rabarberpaj, ska bli intressant att se om den går att äta. Funderar på att göra ett försök på syltgrottor oxå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar