fredag 23 november 2012

Badhuset

Jaha då har lillfia varit på badhuset.
Vi skulle egentligen haft playdate igår men de blev tyvärr sjuka. Så vi åkte till badhuset istället. Snörpa tyckte det va superkul. Jag trodde hon skulle bli skräckslagen pga det kall vattnet och just för att hon INTE gillar att bada hemma. Men som sagt hon stormtrivdes!!

Igår kväll slog jag in julklappar när familjen åkte iväg. Tanken va ju att jag skulle vila på min egentid men, inte då, som sagt. Vi är typ klara med alla julklappar. Efter det startade jag operation byta sovrum. Vi ska flytta ner i källaren och Svea ska få ett rum. Hon kommer att sova nere hos oss en tid till men hon har grejer/leksaker som måste få ett rum(lär ju inte bli mindre grejer om 1 mån......)

Idag har vi städat huset, karln har sparkat ut oss för att han och jobbisarna ska ha förfest här hemma innan jobbfest/bowling. Samtidigt som vi städa fixa jag en kladdkaka. Första gången ever!!! Den blev godkänd av både mor och son....













Inga kommentarer:

Skicka en kommentar