torsdag 8 november 2012

Träningsvärk

Igår va det kvalitetstid med sonen. Han fick bestämma så det blev "bukabriken" efter lite velande. Jag va med överallt i alla trånga vrår och rör!!!! Smidig, lätt och stark är inte ord som beskriver mig så det hade varit en fröjd(eller inte) att se hur jag såg ut när jag kämpade på för att hänga med i sonens tempo..... "Idag" (02.15) vaknade jag helt mörbultad av en liten som minsann va hungrig..... Var har den duktiga långsovande snörpan tagit vägen?!?!?

Men iaf, mörbultad med träningsvärk både här och där... Kanske skulle lägga 100:- i veckan på busfabriken ist för att gå och träna på Friskis....??!?!?
Jag hade ju planer på att köra mamma-core på fm idag och sen fuego på kvällen. Det blev BARA fuego på kvällen!!!!
Imorn är jag tveksam om jag ens kommer upp ur sängen...

Idag har jag gjort fransförlängning och färgat håret.
Nu ska jag sova trött.ab!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar