måndag 19 juli 2010

hahahaha otroligt!!


jag har minnsann sett hur mamma gör....
som tur va så missa han ögat....
nedrans unge´som lärt sig att skruva upp mammas mascara....!!!

hahaha helt otroligt... i förra inlägge skrev jag en lång harrang om hur nervös jag va över den arbetsuppgift jag skulle få.... idag kom verkligheten ifatt... jag borde varit nervös över vad det är för människor man jobbar med.....
jag ställer mig frågande till vad för folk som tillåts att arbata med barn... herre gud... personen jag har i åtanken blev jag osams med för xx antal år sedan då jag jobbade på sommarfrita och människan är lika hopplös fortfarande.... det som är skönt är ju att samtliga!!! SAMTLIGA!!!! som jag jobbat med idag känner likadant.. så för en gång skull är det inte mig det är fel på....
skönt att jag har arbetsuppgifter som gör att jag slipper umgås med människan...
hemska hemska människa... jag blir förbannad bara jag tänker på människan....

för att dra ett exempel... idag påväg till maten...
-hallå --- kan du gå tillbaka till skolan för ett barn är kvar inne och du har låst..
- nej men han är ju med henne... hon står ju där...
- ja men pojken är ju kvar inne i skolan och du har låst dörren...
- men hon står ju där och hon är ju med honom...
- nej det är han inte!!

jag tror ärligt att vi va tre personen som sa dessa meningar flera gånger till henne... människan fattar inte..... efter någon minut så gick hon och låste upp..... gggaaahhh!!!!

1 kommentar:

  1. Haha låter som en underlig människa det där ;)
    Tur att du har andra arbetsuppgifter så du slipper jobba med henne *ler*
    Du är duktig som jobbar och står i..
    Vad söt Jonte var i mascara *asg*
    Tjejkväll vartefter?
    KRAAAAM

    SvaraRadera