fredag 16 juli 2010

varför varför varför!!!!

jag ångrar mig..
har just tackat ja till att jobba i 3 veckor... det är inte själva jobbandet jag ångrar utan de uppgifter jag kommer att få.. blir alltid nervös och orolig när jag får dessa uppgifter.. men men nån måste ju göra det och det finns stunder då det är underbart att jobba med dessa uppgifter men den ständiga nervositeten och oroligheten ligger ständigt och pyr...

varför måste jag alltid säga ja och så tacksamt och villigt ställa upp?!?!?!?
kanske för att jag typ aldrig dragit in några pengar till denna familj.
men i augusti blir det ändring på det... då får jag ett riiktigt jobb även om det bara är för 6-12 månader.. men då är det bara mitt 75%... det kommer nog att bli alla tiders.....

nehe dax att lägga sig i horisontellt läge igen och hoppas på att tillfriskna..

hittade en länk från en person jag jobbat med.....
tänkte att någon kanske blir intresserad..
vet att många fester blivit lyckade pga dessa människor...
http://www.skojeriet.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar