torsdag 22 juli 2010

lite vemodigt....


denna vecka har det varit lite jobbigt att lämna jonte på dagis..
ja han blev ju helt plötsligt inslängd efter flera veckors semester... på en helt ny avdelning med helt nya fröknar och barn.. bara nått enstaka barn som kom från hans avdelning..
han har gråtit 2 av 3 mornar.. tur är väl att jag lämnat honom annars hade jonte fått veta hur det fungerar på pappas jobb.... ;)
men men även om jag känner mig hård när jag bara vänder mig om och går så vet jag att han slutar gråta så fort han ser en rolig leksak. och idag va en sån där alldeles underbar eftermiddag.. när vi båda kom och hämta lilltrollet så kom han springandes mot oss med jordens största leednde....och bamsekramarna allan ficka vi båda..
sen vinkade han så snällt till alla och då va det bara att gå...... även av dessa fröknar har lilleman fått berömm om att han är så lätthanterlig och glad...

ja jävlar vilken bra unge vi har...

vi äslskar dig jonte

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar