måndag 31 januari 2011

sälen 23/1-30/1


tänkte att jag visar vår resa i bilder istället för en massa text... börjar med detta underbara kort på världens sötaste... i mormors mössa.

hundfjället hade underbara backar och bästaste mormor´n va superbarnvaketn...

moberg gillade konceptet after ski.. danne och stefan oxå tror jag allt!!!

jonte har aldrig sovit så bra som i skränet på after skin
en stärkande bärs mellan åken tackade ingen nej till...
(jag drack dock varm tazze.... såååå god!!)
bästaste momo
min superduktiga skidåkare


älskar dig mitt allt!!
även om jag dreglade EN DEL över PETTER på Harrys!!!
eftersom det inte fanns någon extra säng till jonte fick han sova i lådan!!
finaste killen som va så duktig och uppförde sig prima på lammet och grisen
bada och bus på experia
jonte va helt galen och slängde sig hejdlöst ut i vattenrutschbanan..

kändes konstigt att sitta inne i värmen och kolla ut på skidåkarna
pappa va såååååååå besviken då icekarten va uppbokad hela dan så skoterrace fick duga för att döva smärtan... morbror och jonte kollade intresserat på
jonte ville oxå sitta på skotern
bandvagn upp till restaurang snögubben i gustavsbacken. kallt faaaaaan blåste det men det va det värt. såååå gott med "fondy"(stavning!?!?!)
robins trygga knä i skakande bandvagnen och hörselkåpor på.
fina kritor och fylleri-teckning fanns på restaurangen
en helt magisk vecka hade vi i sälen-lindvallen-gubbmyren... känns konstigt att komma hem och kliva ut bubblan och inse att jag imorn börjar jobba 100%.. idag tog vi mys och slapp dag. nu är bästaste pierre här på fika och jonte är salig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar