måndag 10 januari 2011

slutspurten

ja nu är det slutspurt som gäller. idag beslutade jag att jag typ är klar med kartläggningen, har fått hjälp från människor kors och tvärs och känner mig ganska nöjd fast samtidigt ruskigt nervös och osäker...

va och tränade gym idag. riktigt skönt men men som så många gånger förr så slank det ner nått i strupen som inte hör hemma där.. men va f***n jag harvar på.. MEN efter fjällenresa v.5 DÅ JÄVLAR SKA HÄR BLI SKÄRPNING!!!! dax att ladda för beach 2011!!!!
blir en vända till gymmet imorn oxå och kanske på onsdag och torsdag...

lite bilder från lördagens tjejmiddag på munken... jag lägger inte upp de bilder som togs då jag glömde att ta med kameran hem när jag gick... men vi kan väl säga att det låg på en "typisk mina vänner NIVÅ!!!!"

tack brudar det får vi göra om....

1 kommentar:

  1. Määähh, vaddå?? Jag tyckte vi tog en del konstnärliga bilder också!

    SvaraRadera