torsdag 23 juni 2011

glad gladare gladast!!!!!!

ja vi börjar väl med att berätta att jag fått jobb från 1 aug på stället jag velat ha jobb på i jag vet inte hur många år.. chefen fixar till det så jag får 100% och allt blir toppen för mig. jag är sååååååååå glad!!!! detta glada besked fick jag när jag stod i provhytten på vero moda och testa kläder nu idag.... jag unnade mig lite nytt i glädje yran...

igår bröt jag semestern för att åka på utflykt med jobbet. vi va i skärgården, på nån ö och sen stanna vi på harstena. det va första gången jag va på harstena. så mysigt "gammalt och fint, vi fick rundvandring och så åt vi lunch. en bra dag, skönt avslut på detta år som haft sina dalar och toppar. men nu går jag vidare med en härlig känsla i kroppen, kommer givetvis sakna en massa av jobbarkompisarna men men jag vet ju att jag nu kommer till ett "nytt" ställe där jag trivs.







en kvällsglass hinner man alltid med, sonen ska cykla hela tiden och jämt. vår lilla sötnöt!!!






igår såg jag 2 röda märken på jontes axel, idag va de stärre och 3 plus ett märhe på nacken vid hårfästet... jag såg en lapp för 1-2 veckor sedan att det går vattkoppor på dagis.. jag blir ju inte förvånad om det är vattkoppor vi håller på att få här hemma.... skulle vara så typisk oss. men men vi avvaktar och ser vad som händer. karln min är övertygad om att det är myggbett men jag är inte lika säker.

1 kommentar:

  1. HAHA jaaa jag TRODDE juh oxå att det BARA var myggbett då Nellie o Liam fick de =D Grattis =) ja till jobbet allås ;)

    SvaraRadera