lördag 18 juni 2011

hippa!!

ja igår ringde johan andersson mig 9.50?!?!?!? han sa att vi hade en date 16.15..
först blev jag skeptisk och lite fundersam men efter ett tag så fatta jag att det va nått djävulskap på G eftersom det väntade paket på mig inne på frita... öppnas 13.00 stog det.... så 13.00 öppna jag paketen och fann bla annat

denna fina hatt.... och en "käp"(lila jardin) som jag skulle klä på mig 16.15 och vänta utanför jobbet på min date......
det kom ingen johan andersson utan först va det lite mingel på jobbet och tipspromenad med frågor om mig och min blivande man... jag hade typ sämst rätt.. hmmmmm undrar vad det kan betyda....efter tipspromenaden blev jag hämtad av denna bil(johan andersson?!?!?)....
fort kunde den åka.. synd bara att det regnat, vi fick lite däcksläpp så att säga men det sög så där härligt i magen när han trampa på gasen....




efter lite snurr i staden med bilen så stanna han tillsist på Grand och jag fick 30 min massage... ååååh vad underbart det va.....

efter det bröt helvetet lös!!!

jag fick en påse med 100 värmeljus i.. jag skulle sälja dessa för att få ihop taxi pengar till min hemresa... jag skulle tydligen ut utanför stan... jag hade 40 min på mig att tjäna ihop 300-350 kr... jag hatar sånt men är ju inte bang så det va bara att köra.. jag va inne på bishop(tråkiga bartenders som inte ville köpa ljus men jag fick en aphjärna efter ett tag) sen va det drottninggatan upp mot oleary´s, highlander och så slutligen butlers.. på butlers va vår kära vän razmuz som köpte 4 ljus för 70kr... jag hade ljus kvar men ingen tid, så då bar det av med kollegan vivvis bil mot nästa ställe... jag tjänade ihop ca 460 kr på min försäljning av ljus..


nästa stop va svärtinge (som jag redan listat ut) till kollegan linda och hennes inglasade veranda, där satt vi resten av kvällen och natten till någon stans runt 1.30 tiden. vi åt supergod smörgåstårta från fiskmagasinet, fikade med underbar kladdkaka, grädde och jordgubbar och drack bubbel, vitt vin och moskito...

vi pratade hål i huvet på oss själva om allt och inget, spelade spel, härjade och röjde..

en helt underbar kväll med superfina kollegor, som jag kommer att sakna dom. precis innan vi åkte hem fick jag pris från tipspromenaden...

denna underbara lykta,


åh så glad jag blev, tårarna sprutade.
tänk att de trotts allt känner mig lite efter detta år.


jag trodde verkligen inte att jag skulle få nån hippa på jobbet eftersom det kom ut så sent att vi ska gifta oss men har man fina och galna människor omkring sig så kan man aldrig vara säker....

idag är jag lite däven med tungt huve, med det va det VERKLIGE värt!!!!!



jag och min blivande man.... <3 <3 <3

1 kommentar:

  1. Haha va roligt ! Har flera fina bilder på dig o masken om du vill ha :) Hur har det gått med klänningen ??? :O Kram

    SvaraRadera