måndag 6 juni 2011

tusen år sedan

ja vad dålig jag blivit på att skriva här då!!!
men när vädret är som det är så är man inte så sugen att sitta framför datan och trixa.
men nu har vi haft lååångledigt och varit på landet (egentligen är det min mormor och morfars land). åååh vad underbart vi har haft det, varma soliga dagar och inga måsten. har varit ledig torsdag till idag måndag. verkligen meducin för själen vill jag lova. tyvärr sluta denna ledighet lite snoppet, för så fort sonen kliver in över tröskeln hemma så kaskadspyr han 2 gånger och när jag tog tempen på honom så hade han 39,0 i feber. visst har han varit lite loj idag men jag tänkte inte så mkt på det. så imorn blir det vab för mig men jag hoppas att det kanske bara va värmen trotts allt så att jag kan jobba på onsdag igen.

nu börjar det rulla på mot den 30/7.... ringar är beställda kläder är bokade/köpta, fotograf bokad och jag tror vi har koll... eller så kanske vi inte har det.. det är sånt som märks. nu ska jag fortsätta bara vara med mina killar resten av kvällen

1 kommentar:

  1. Ja, det var längesedan du skrev nåt här! Jag har saknat det. Alltid kul att läsa och fina bilder att titta på. Välkommen tillbaka :-)

    Kram Susanne

    SvaraRadera