lördag 19 november 2011

hmmm

fruktansvärt missnöjd med min bloggs utseende och så suger jag på att fixa den... eller jag kan helt enkelt inte.. dålig på att ta kort nu för tiden är vi oxå så det finns inte många fina.... men men what a heck!?!?!?!

nu ska jag snart fixa te mig, ska ner på stan och träffa finfina mims för mat och bio.... ska bli så nice. igår hade vi tjejmiddag. supernice och trevligt, prata livet, allvaret och drömmar. sen skjutsade jag upp galningarna till borgen. de skulle på dansbandskväll... hade varit kul att hänga med, men det gäller att prioritera den närmsta tiden. har ju en hel del grejer framöver, så det får bli borgen för mig en annan gång. jag hoppas dock att de hade kul.

idag har jag inte gjort många knop, hjälpt till ytterst lite att stapla ved, målat i tvättstudag. men mest har jag legat i soffan och kollat på vinterstudion medans karln slitit skitmycket och fixat och styrt..... jämn könsfördelning här hemma..... jo jag vet och jag njuter av det!!!!

nehe fixa sig va det jag.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar