måndag 28 november 2011

jaha

det började nog redan igår fast vi inte tänkte på det.. sonen va vaken hela dan men däckade vid 17.30 tiden... inte så lyckat, men jag höll på att styra här hemma för fullt och trodde han kolla på bompa. men det gjorde han inte... han vaknade vid 20.00 och va vaken med oss en stund, vid 21.30 tiden somnade jag och sonen i vår säng.

på måndagar har vi ju lite sovmorgon här hemma då jag börjar 10. MEN jag hann att snoooza läääng, duscha och fixa lite och sonen sov fortförande.. jag anade att allt inte stod rätt till och mkt riktigt när jag skulle väcka honom va han brännhet och gick inte att få liv i.. så VAB va ett faktum. sonen vaknade 09,20, det har väl aldrig hänt. när han vaknat gick han raka vägen ner till soffan och kröp in under en filt och sitter där fortförande och myser....

vi har inte tid, ork eller lust att vara sjuka nu, vi ska ju på roligheter i slutet av veckan. på fredag åker jag, karln, sonen, min mormor och morfar till leksand och på lördag ska vi till tomteland... ska bli sååå kul, sova på hotell och gå omkring i den fina parken bland alla tomtar. på söndag firar vi vår blivande 3:åring. vi kommer ju inte att vara hemma den riktiga fördelsedagen så vi förfirar honom lite.

nehe nu ska jag ner och mysa med hjärtat mitt....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar