onsdag 16 november 2011

SKÄMMAS!!!!!

just det birgitta veronika ahlin engdahl!!!!!!!

ja nu är jag tebax och förhoppningsvis kommer jag uppdatera lite oftare än typ var 3 månad.

våra liv rullar på, jonte har bytt förskola, vi och han stormtrivs på nya dagis. jag har fått reda på att jag får vara kvar till vår terminen oxå och det är ju skönt. just nu känns det som många saker rullar vår väg, trots att vi än igen haft en påfrestande sjukperiod men men thats life eller?

idag är det onsdag fast fredag för mig, jag har nämligen semester torsdag och fredag. ska bli så skönt, imorn ska jag måla i källaren och förhoppningsvis blir rellativt klar så vi kan få ordning på vårt kaosboende en gång för alla. på fredag är ju även karln ledig och då funderar jag på om vi ska åka till badhuset eller nått annat skoj.

idag cykla vi till dagis, jag på min cykel och jonte på sin, han är så duktig och kämpar på i vinter overall och allt.

nehe åter till planeringen och arbetsdagen. idag ska jag spela basket hela eftermiddagen ska bli skoj, hoppas jag i alla fall!!!!

1 kommentar: