fredag 24 februari 2012

Bångstyrig

Jaha idag va det dax för en titt på skorpan igen. Och inte den här gången heller va skorpan speciellt samarbetsvillig. La sig lite lägligt med ryggen utåt så sköterskan inte fick möjlighet att mäta som hon skulle, så det va bara att börja skaka på magen och visa vem som faktiskt bestämmer!!!
Allt såg så bra ut och det va en lättnad, har varit skapligt nervös inför detta besök pga alla sjukdommar jag haft sista tiden. Jag passade på att väga mig när vi ändå va där, det va ju typ 1,5 månader sen jag skrev in mig och vägde mig. Och kors i taket, trotts att jag känner mig fet som självaste julgrisen så hade jag gått ner 1 kg. Det gör ju inte så mkt med tanke på att jag redan är så stor. Men som sagt det är ju halva tiden kvar så vi får se vad vi hamnar på i slutändan..

Ikväll ska jag ut med jobbet och äta, får se vad jag vågar mig på att äta efter mina senaste mat bravader.. Men men ska bli trevligt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar