tisdag 21 februari 2012

Renoverings tankar

Ja då va jag där igen då. Är sååå sugen på att göra om och fixa fint här hemma. Det är iof inget fel på hur det ser ut nu. Men jag skulle vilja göra om på övervåningen. En ganska omfattande "omgörning"..
Men.... Eftersom huset vi bor i inte är "vårt" så drar jag mig för att göra en så stor förändring och ta lån till nått som inte är vårt i slutändan.
Jag vill fixa till badrummet på övervåningen, flytta väggar, slå upp väggar byta ett fönster till två. Helt enkelt göra två barnrum till två barn istället för ett att dela på..
Jag är inte ett dugg förvånad att det börjar krypa i renoverings eggen just nu. Det va ju vid den här tidpunkten när jag vänta jonte som vi köpte lgh och börja renoveringen... Jag kan ärligt säga att jag är helt ensam om min ide att renovera då min man nästa braka när vi renovera i lgh. Men jag skyller allt på hormonerna och viljan att "boa".....

Jaja nog om det, idag fyller även bästa pappan och morfarn år. Ett stort grattis till dig...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar