måndag 13 februari 2012

Ja vad ska jag säga!!!!!

Ja vad ska jag göra.... Är fortförande täpt och svullen med lite värk i bihålorna. Ringde till vc för att prata om sjukskrivning men sköterskan kunde inte lova nått, hon skulle söka läkaren idag och imorn skulle jag ringa igen för att få besked.
Skulle läkaren strula funderar jag på att kontakta min bm och se om hon kan hjälpa mig. Jag måste ju för tusan få hjälp att bli fri från alla rackarns bacilusker en gång för alla.
Och inte nog med det jonte va lite geggig i ögonen igår kväll när jag natta honom. Vi avvakta tills nu på morgonen och visst va han igen geggad, inte så mkt men tillräkligt för att hålla honom hemma idag. Nu är han aningen rosaröd i ögonen men inget gegga så fortsätter det såhär får han allt gå till dagis imorn.

1 kommentar:

  1. Tack Virre ! Saknar dig i kampen , du var lixom min andra halva ;) Så ut med skorpan o in i leken :) Tycker väldigt synd om er jag vet juh hur det känns att hela tiden vara sjuk , o aldrig bli av med baciluskerna . Vi har varit friska sen den 28 December och det är REKORD för oss , så super skönt så de finns inte ord att förklara. Hoppas det ger'sej för er oxå ! Kraam //

    SvaraRadera