torsdag 19 april 2012

det kostar dyrt att jobba

ja igår va det då dax för den efterlängtade ½ friidrottsdagen i Stadium Arena med åk 3-4. jag är supernöjd och tror att lärarna och eleverna som va med oxå är det.
inga tjafs och bråk, underbart. ger mig positiva vibbar inför friidrottsdagen på Borgsmo i juni.
MEN det kostar att ligga på topp och vara ambitiös... idag vill inte kroppen alls.
jag tog mig upp och iväg till vattengympan imorse och det är ju med blandade känslor jag kliver ner i vattnet. det är underbart att inte känna sig tung, klumpig och orörlig MEN samtidigt går skorpan bananas i maggen. sammandragningar och kickar och sparkar åt alla håll och kanter.

när jag kom hem va det bara att inse faktum..... kroppen klarar inte de futtiga 4 timmar jag ska jobba. så det va bara att ringa jobbet och meddela att jag tyvärr inte kommer idag. skulle ha jobbat eftermiddag. så idag blir set VILA VILA VILA och så tar vi nya tag imorn och jobbar 8-12.

nehe lägga mig tillrätta i soffan och slumra ett par timmar och samla kraft till att orka med familjen när de kommer hem.

1 kommentar:

  1. haha dom ahr juh gjort om blogspot så jag var tvungen o testa så allt funkar som vanligt :P

    SvaraRadera