söndag 1 april 2012

Vilken rakarns bra helg

Ja vilken fabulous helg jag/vi haft. Sluta ju vid lunch i fredags, hämta sonen och så vidare mot busfabrinen. Jag kan/får ju inte klättra med det bekommer ju inte klätterapan här hemma som for som en skottspole fram och tillbax i klätterställningar och rutschkanor.
Sen på kvällen va det dax för överraskningsmiddag på butlers med skönaste tjejerna. Jag blev så mätt att revbenen värkte.

Lördag va inte sämre den, mys med sonen då pappan jobba. Sen lämna sonen hos momo och tetan för att sen styra bilen mot Åby och klädbytar dag. Fynda finiga kläder till skorpan och pumafotbollsskor till lillhjärtat. Endast 50:- ser knappt använda ut. De får en plats i påskägget...
Efter allt detta va jag slut i kropp och knopp och åkte hem och vilade och började förvandlingen till 80-tal. Vid 18 åkte vi mot 25-års fest och pastell explosionen. Så skojsigt med Singstar lek frågesport och massa babbel.
Karln begav sig vidare mot annat party och krogen. Han va fin han när han klampa hem :0)

Idag har vi soooooovit och slappat och degat i soffan. Men oxå damtorkat och damsigit lite.
Jonte har haft en fullspäckad dag med tropikariet, maxi, teater och så fullt ös med bandy i vardagsrummet med favoriten Pierre. Behöver jag säga att han va lättsövd nu ikväll?!?!?

Nu på kvällen åkte karln och en vän och köpte en underbart fin byrå av en gammal handbollskompis. Den är sååå fin och jag är sååå glad. Tyvärr va den lite för stor för källar trappen men som tur är så har vi en mängd Ikea nycklar här hemma så det är bara att skruva isär stommen lite. Men det gör jag så gärna så när jag kommer över ett sånt fynd!!!

Nu är det soffläge och så ska det låta. Jag ääääälskar söndagar.
Puss på er allihop!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar