tisdag 3 juli 2012

Mmmmm nöjd med denna dag!!!!

Ja kan man va annat än nöjd en dag som denna. Vid 10.30 mötte vi upp J och F för lek och bad i vasaparken.

Vid 13 va det tjockiskontroll hos bm. Sååå skönt att träffa vår bm Berit igen. Idag fick vi de svar vi inte kunde få förra besöket. Skorpan har lokaliserat exit, inte helt säkert att det är helt fixerat men nästan. Berit tippar på ett normalstort barn även denna gång runt 3500g gissar hon på. Men det beror ju på om jag går över mkt eller inte. Men men vi fick OK-stämpel båda två.

Efter bm åkte vi och semesterhandla= kakor, saft och bullar för fler bad och lekdagar framöver. Vi handla lite vanliga varor oxå. Och så klart jordisar..

Hemma va vi ute på tomten, jonte skulle bada i stora poolen så jag svida om och klev i men det sluta med att jag stod i poolen med vatten upp till låten och titta på när sonen sprang omkring och lekte på tomten. Jag passade på att städa lite i poolen oxå. Sen kom morfarn förbi med Wilma och sen M och E och busa och lekte fram till nyss.

Nu ligger vi helt utslagna i soffan jonte och jag och kollar på bompa. Pappan åkte iväg och tränade för andra dagen i rad....

Imorn hoppas vi på ännu en underbar dag med sol, bad och mys.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar