torsdag 19 juli 2012

Tankar, livet och framtiden

Ja nu är det inte många dar kvar till den 23 juli... Dagen med stort D som egentligen bara är ett riktmärke, men ändå blir det datumet magiskt.
MEN!!! Nu har vi hamnat i en krånglig sits. Jag är ju som jag är pga graviditeten men karln min, han är helt paj i ryggen. Stackarn han kan knappt stå, gå eller framför allt sitta.
Så efter påtryckningar från mig, mfl, så ska han imorn ringa vc för en undersökning. Han har ju varit hos massören 2 gånger på 2 veckor utan resultat, snarare sämre om jag får säga.

Jag är lite orolig över att det är ryggproblemen han hade för en massa år sedan. Då han höll på att få diskbråck. Det undviker vi gärna!!!!! Nu när vi när som helst ska få en liten till..

Men men nu tar vi en dag i taget och hoppas på det bästa för alla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar