lördag 12 mars 2011

det eskalerar!!!

igår mådde jag skit men hade ingen feber. trodde det va topppen av sjukdomsföloppet MEN idag har jag haft nästan 40 grader, nu börjar iprenen verka så karln får nog byta sängkläder när han kommer hem. svett!!!! bläbläbläblä

karln jobbade idag inte den bästa av dagar att välja att jobba på men vi kunde ju inte veta i förväg att jag skulle bli så sjuk idag.
det va verkligen lääänge sen jag va såhär ömklig och ynklig... hoppas jag sover bort det till imorgon.
nu ska jag släpa mig tillbax till sängen. jag har verkligen ont över allt...
bläbläbläblä vad synd det är om mig.... ;)
tack underbara mamma/mormor och tetan som har hand om vår son...
pözzpözz på er

2 kommentarer:

  1. Stackars dig (och din bror som är lika sjuk)men tack för att vi får ha denna underbara krabat, vi är så lyckliga över att vara mormor och "plastmorfar" till världens mysigaste Jonte. Puss och krya på dig, mamma

    SvaraRadera
  2. tack för att ni finns när det kör ihop sig.. <3

    SvaraRadera