torsdag 10 mars 2011

stolt mamma

idag har varit en kämpig dag. jag har sen ett par dagar dragit på mig en j---la hosta, har hostat sönder halsen och har nu ruskigt ont + att min röst inte håller. snorig är jag oxå...usch!!!
känner mig skapligt handikappad när jag inte har mina röstresurser att ta till på jobbet men men bara att gilla läget.

idag på e.m. kom mäklaren och hade snack med oss. vi bestämde oss för att anlita honom så nu drar karrusellen igång om ca 2 veckor. spännande, men en hel del småfix att göra tills dess. men det känns verkligen superbra med valet av mäklare. han va tydlig och prata på en nivå som man förstod. WE LIKE!!!

och så till den stolta delen... vi har ju en tid försökt att få vår son att gå på pottan eftersom han numer självmant tar av sig blöjan. potträning utan resultat har det kännts som. men så idag när vi håller på att fixa och trixa som mest efter att mäklaren gått så kommer jonte och säger -mom pappa mom, "baja". han går in och sätter sig på pottan och kissar.... GLÄDJE!!!! nu får vi alla hålla tummarna för att han vill fortsätta med det... känns som ett steg åt rätt håll... är ju lite less eftersom nattningen tagit milkliv tillbaka...

nu ska jag lägga mig och vårda min stackars hals, tanken va att jag skulle ha suttit på meze med jobbet i skrivande stund men men..hoppas de har trevligt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar