tisdag 1 mars 2011

gillar inte den här...

vinkeln denna blogg fått..
tycker mest att det skrivs om sjukdommar och klagomål från mig...
men det är kanske bara att inse att vi just nu är inne i en skapligt trist period i våra liv.
jag är konstant trött, älskar dig min andra hälft för att du står ut med att vi knappt spenderar nån tid tillsammans för att jag bara går och lägger mig och sover vid minsta tillfälle som ges.
och att vi inte "goes bananas" på vår son som är sjuk stup i kvarten.
jag börjar nästan oroa mig för jobbet på allvar. ingen vill väl ha en anställd som är hemma på vab var annan vecka eller så.

men men lite kul har vi hunnit med sen sist jag skrev

finspångsbadhus va kul tyckte lillfisen.

jag har oxå hunnit med en jobb fest, glitter och glamor tema va det. VI va alla såååååå snygga och fina, kul som tusan hade vi oxå. för 3 av oss blev det en sen kväll. jag kom hem 02.00.. satan i gatan, vet inte sist jag va vaken så länge men det va det verkligen värt. konstigt bara att jag va superbakis dagen efter.. jag körde ju så jag måste ha tagit över nån kollegas bakfylla... men men som sagt det va det verkligen värt.

ja som jag inledde detta inlägg så kommer det mer klagklagklag NU:
jag vabar idag igen, lilltrollet fick feber igår kväll igen och det låter som lungorna ska komma upp på honom när han hostar samt att han knappt kan få nån luft när han andas pga allt kletigt grönt i näsan... stackars liten.
men men bara att låta livet ha sin gilla gång, hoppas att våren och solen kommer nu snart så vi piggar på oss och får i oss lite vitaminer..

kramkram

1 kommentar:

  1. Det är precis likadant i våran familj här i Linköping. Sjukdom var och varannan vecka. Men det vänder när busungarna passerar 3 år sägs det.. Då har de vant sig vid alla dagisbasciller. Det blir bättre, men det är jobbigt så länge det pågår. Kram!

    SvaraRadera