söndag 4 mars 2012

Gott och blandat

Ja då va ännu en vecka till enda. Jag har jobbat, skönt att va tebax men oxå tungt och jag har varit väldigt trött.
Helgen har varit både och. Fredag träffa jag underbara tjejor <3 det blev mkt snack in på sena natta som resulterade i en väldigt trött veronika i lördags, men då vädret va underbart så trotts vi vår trötthet, åkte ut till landet och bara njöt ett tag för att sen handla lite och tvätta bilen. När vi kom hem åkte papan nästan direkt iväg på festligheter och jag och sonen hade en underbar eftermiddag på altanen och tomten i solen. Vi fikade och lekte och solade.
Mitt öga va igen geggat när jag vaknade på morgonen och det blev bara sämre ju längre dagen gick för att idag ett dygn senare se ut som om jag åkt på en rejäl snyting. Som tur är har ögat typ inte geggat nått idag och svullnaden har gått ner massor så imorn blir det jobb och förhoppningsvis så skrämmer jag inte allt för många barn.

Idag va jonte ett par timmar med momo och tetan så jag kunde vila, och det vill jag lova att jag gjorde eller rättare sagt jag sov nog närmre tre timmar eller mer... Underbart skönt va det. Nu på kvällen har vi festat med köpemat och gottigotti.

Nu ska jag försöka mig på att se klart Wallander och sen sova.
Natti natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar