tisdag 20 mars 2012

ringa barnmorskan......... långt klago och gnäll inlägg!!!!

alltså det är mångs som tycker att det är svårt att få kontakt med bm på lovisa barnmorskemottagning......
MEN att få kontakt på vrinnevi är fan näst intill omöjligt.
jag ringde 13.02 idag, tele.tiden börja 13.00 och när jag ringde blev jag informerad att alla tider redan upptagna.
igår ringde jag 13.06 med samma utgång. jag valde då igår att gå in på det så upphåsade lio-mina sidor där man så lätt han av/omboka sina tider.

jag skriver mitt meddelande om att jag blivit tilldelad en BM tid 16.00 på en helgdag och behöver därav få en ny tid... det är min BM som gjort "fel" inte jag men det är jag som måste fixa till det!!!

jag får efter ett tag ett ama om att jag fått svar på lio-mina sidor.
i detta svar blir jag hänvisad till att ringa barnmorskemottagningen....

HALLÅ!!!!! man kommer ju inte fram dit!!!!!
ska jag behöva sitta och åka över hela staden upp till vrinnevi och fysiskt gå in på barnmorskemottagningen för att boka om en tid jag blivit tilldelad av min barnmorska..

kan ju tilläggas att tele.tiden är 8.15-9.15 och 13-14 alla dagar... den tiden har ju ALLA tid att gå ifrån jobbet för att ringa!!!

nu ska jag spy lite mer galla!!!!!
jag är inte gjord för det här med att vara gravid.
fy faaan på rensvenska!!!
visst va det jobbigt förra gången med foglossning men den kom "ganska" sent... men denna gång... jag har varit sjuk sen i december, har högst jobbat 2-3 veckor i sträck innan  det är dax att bli sjuk igen.
nu ligger jag här hemma igen. igår va det halsen, snoreri, yrsel, illamående, halsbränna och molande värk i rygg/svank. idag är det typ samma men värre på de flesta plan men mindre snoreri.

jag vet det är något underbart som kommer ut av det hela men just nu känns allt nattsvart och fruktansvärt på de flesta plan. deppig, ledsen, gråter och ja ni förstår....

nu måste jag ändra ställning och avlasta fläskbärgets olika kroppsdelar!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar