fredag 9 mars 2012

vilket avslut på jobbveckan.....


innan jag skriver om veckoslutet måste jag bara presentera skorpan.....



ja alltså igår hade vi studie dag med föreläsning på fm och gruppdiskussioner på em. föreläsningen va bra men bäst va helt klart em då jag satt tillsammans med 6 andra idrottslärare/ansvariga på andra skolor i stan. så intressant lärorikt och viktigt. ser fram emot och hoppas på fler sånna tillfällen. vilket utbyte och vilka diskussioner vi hade. intressant och viktigt att ventilera och fundera över olika skolors problem och svårigheter.
idag har det varit en fullspäckad dag på jobbet med bara positiva och glada elever. det händer inte allt för ofta så jag bara suger i min allt positivt från de senaste två dagarna och tar helg med min underbara familj.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar