fredag 29 juni 2012

Fredag

Idag drog vi till folkparken eftersom jonte tjatat om en flicka på mitt jobb som han lekt med. Jag visste att de skulle va i parken. Vi kom dit vid halv elva och allt va frid och fröjd, jonte lekte med flickan och jag snacka lite med mamma. Sen runt 12 kommer den underbara jonte på besök. Han börjar gapa om kex, slänga grejer/saker/kläder omkring sig och beter sig. Jag varnar honom både en och två gånger, men när man får ett HA! eller NÄH!! till svar då tappar jag tålamodet. Raffsar ihop våra grejer, jonte gapar och tjuter och skriker för full hals men sånt biter inte på mamman. Tror nog norra delen av Norrköping hörde vår son. Trist att det ska sluta på detta sätt men men har man en snart 4 åring får man väl räkna med sånt.

Sen efter lite vila och nedvarvning va det fika på stan.

Nu kom momo och tetan för lite middag, dom åker till samos imorn och behöver kela av sig med lilltrollet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar