onsdag 27 juni 2012

många dar kvar fast få!!!

ja 26 lååååånga, ynka dagar är det kvar till BF(sen vet man ju aldrig när skorpan bestämmer sig för att titta ut, gärna om 10 dar eller så om jag får önska). jag är redo men samtidigt inte ett dugg redo på att bli 4 i familjen. jag längtar och fasar. inget är som det ska, humöret är upp och ner, in och ut och jag vet inte allt. MEN jag gissar att det är precis som det ska vara.

trotts mitt humör och min enorma trötthet föreslog jag en promenad så sonen fick cykla lite som han gillar så mkt. men efter ca 400 meter ville han vända och cykla hem igen..... tror att ordspråket: "man blir som man umgås" har smittat av sig på sonen.
men vi hann i alla fall komma bort till huset på norrgårdsvägen som är till salu, se länk nedan.....
http://www.hemnet.se/bostad/villa-4rum-pryssgarden-norrkopings-kommun-norrgardsvagen-26-3926196

skulle va nice att ha sitt eget hus och detta är väl i prisklassen som vi ev skulle kunna acceptera. samtidigt är det hus i denna prisklassen som ofta oxå innebär RENOVERING med stooooort R. som de flesta som känner mig vet så GILLAR jag detta men oxå som alla som jag känner oxå vet så HATAR min äkta man att renovera!!!
tyvärr behöver man ca 230.000 i handpenning för att ens få ett lån OCH några sånna summor finns ICKE i detta hushåll så jag får väl fortsätta att surfa runt på hemnet och drömma.

jaja nu återgår jag till horrisontellt läge och fortsätter att kolla på friidrotten

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar