lördag 2 juni 2012

2 juni

det är helt galet!!
klockan är 21 det är 7,2 grader ute och vi har tänt en brasa...

EN BRASA DEN 2 JUNI!!!!!

igår blev sonen hämtad av mormor på dagis, vilket betyder att vi, jag och maken, va barnlediga fram till idag på eftermiddagen.
så igår började vi kvällen 17.00 på Asti med en gooood middag innehållandes förrätt och varmrätt. efter middagen styrde vi bilen mot filmstaden och biobesök med efterrätt: en stoooor påse snask som karln inte tog en bit ur men jag lyckades klämma i mig ett antal bitar (nån som är förvånad???) men förutom det så hade vi mkt kvar till dagens lördagsgodis... mmmmmmmumma!! vi såg iaf Avengers, inte riktigt min typ av film men vad gör man inte för sin älskade!!! det va dessutom 3D som jag INTE förstår tjusningen med!!! suddigt blurrigt och oskärpa!! men men maken gillar´t ju sååå...

idag hade jag tänkt att jag skulle ta en ordentlig sooovmorgon, men vaknade vid 8 och kände mig klarvaken. surfade lite på facebook och la mig och blundade lite... detta resulterade i att jag slutade blunda 11.23!!! ojdå, sovmorgon blev det visst ändå.. såååå skönt!!!

idag har vi fixat, styrt och boat här hemma. när sonen kom hem va det fullt ös fram till nyss!! tror allt att han ändå saknar oss mängder när han sover borta även om vi vet att han stormtrivs hos våra olika barnvakter vi har.

nu ska vi glutta lite mer på burken innan det är dax att krypa ner och sova..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar