torsdag 8 april 2010

borta BRA men hemma BÄST

vi har haft det alldeles underbart på vår fjällen-resa, men lika skönt som det är att komma bort lika skönt är det att vara hemma igen...

här hemma har det hänt grejer med badrummet. mattan är lagd, taket är målat, det är grundat lite här och var inför vävuppsättningen..

så nu åter står bara att bli frisk och göra klart badrummet...

JA, visst tusan har jag gått och blivit sjuk...
imorse vid 05 när jonte vakna och ville ha välling så satte skiten igång.....
jag satt på toa mellan 05.15 och 07.15...
gissa hur kul jag tyckte att det var att jag skulle sitta i en bil i ca 5 timmar...
men men jag mår bättre nu men inte bra...
och JA jag vet att det är all jävla skit som jag tryckt i mig nu i påsk som är boven i dramat....
men nu jävlar ska jag bli lika duktig igen som innan....
funderar på ett friskis kort på månadsbetalning....
209 kr i månaden är jag väl värd?!?!?
eller vad säger ni?!??!

nu ska jag gå och lägga mig i MIN säng....

1 kommentar:

  1. Kul att det hänt saker hemma på toaletten!
    Mindre kul att du blivit sjuk..
    Mmm boven i dramat brukar ofta vara vad man äter men du har ju motivation och det är ju asbra.. Jag har äntligen fått tillbaka min med så nu jävlar ;)
    Nu tar vi tag i detta igen.. Tycker absolut att du är värd 209kr i månaden..
    Kram

    SvaraRadera