tisdag 13 april 2010

vår vår vår vår vår!!!!!!!!!!!!


KILLARNA I MITT LIV!!

ja nu har familjen 2 dar i rad tagit en promenad på kvällskvisten.
sååå mysigt..
idag letade sig fötterna till södra promenaden mellan stora och lilla degeer....
handla gjorde vi oxå..

nu ligger lilleman i sängen och har just slutat gnöla och nynna
karln är uppe och förpestar luften
jag bloggar, ska strax hoppa in i en dusch. blir tidig sänggång för mig..
är hur trött som helst..
imorn är det renovering, skola, handledning.
jag skjuter kärringen imorn om hon ändrar nått stort....
bjussar på lite bilder från dagens badrumsrenovering...
nu är nästan all väv uppe på väggarna,
mattan syns det en skymt av,
börjar fixa till sig det här...

3 kommentarer:

  1. Åh det ser ju ut att gå framåt.. Bra jobbat Virre. Vad kul.. Hihi när allt är klart måste jag allt komma upp på en fika =)

    SvaraRadera
  2. Vad duktig han är lill fisen=) En riktigt händig kille=) Hihi han kna ju inte brås på sin pappa=)

    SvaraRadera
  3. Åhhh vad duktig han är Jonte!! så söt han är....

    SvaraRadera