tisdag 27 april 2010

lättad

ja jag bävade ju lite inför denna dag efter att vi skickat mail till handledare om hur vi känner och tycker. visste ju inte alls hur hon skulle ta det så pirripirri magen..
men när jag väl va där så gick det jättebra, vi prata om hur vi känner och hon hade en helt ny appoache?!? bemötande...
vi kom nog fram till att vi egentligen bara behövde ventilera och förklara hur vi kännde för att sen kunna gå vidare..
och för en gång skull så gick jag från handledning med glädje.
SKÖNT!!!!
hon ser även att vi borde bli klara och kunna lägga fram uppsatsen 4 juni.. så nu finslipar vi för fullt och håller alla tummar och tår.

kan nog inte beskriva hur lättad jag känner mig.

jonte är fortfarande hängig och har lite förhöjd temp. vi besluta att han får vara hemma resten av veckan.
TACK UNDERBARA GAMMO OCH GAFFA FÖR ATT NI FINNS OCH STÄLLER UPP SÅ JAG INTE MISSAR NÅGON SKOLA FAST ATT LILLEMAN ÄR SJUK....

idag unnade vi oss en vräkig middag på Texas longhorn... maten va sådär men sälskapet va toppen.. roligt att helt spontant en tisdag unna sig.... lövley..

nu ska jag stänga ner uppsatsen och data och gå och lägga mig.....
nedrans många och det blev....

1 kommentar: